Met ons professioneel softwarepakket en jarenlange ervaring kunnen wij instaan voor het financieel, administratief en technisch beheer van de gemene delen van uw gebouw.


-Financieel beheer


Tijdens de jaarlijkse Algemene Vergadering leggen wij een begroting voor met een overzicht van de te verwachten kosten voor het volgende boekjaar. Op basis van deze begroting, en volgens beslissing van de mede-eigenaars, worden de provisies door ons opgevraagd.


Deze provisies worden door de eigenaars gestort op een rekening die steeds eigendom blijft van het gebouw. Elk gebouw heeft zijn eigen rekeningnummer. Via dit rekeningnummer zorgen wij voor de betaling van alle leveranciers. Alle inkomsten en uitgaven van uw gebouw worden via ons professioneel softwarepakket transparant bijgehouden.


Wij zorgen na afsluiting van elk boekjaar voor een duidelijke afrekening voor iedere eigenaar.


- Administratief beheer


Wij zorgen ervoor dat de volledige administratie van uw gebouw in mede-eigendom correct en professioneel verloopt.


De jaarlijkse Algemene Vergadering wordt door ons georganiseerd binnen de vooraf afgesproken vaste periode. Wij zorgen voor de correcte uitnodiging en voor een uitgebreid verslag van deze vergadering. Na de Algemene Vergadering staan wij in voor de correcte en tijdige uitvoering van de door de eigenaars genomen beslissingen.


Wij zorgen er ook voor dat alle communicatie gericht naar uw mede-eigendom tijdig en correct wordt beantwoord.


- Technisch beheer


Wij zorgen onmiddellijk voor de nodige acties na vaststelling van een onregelmatigheid of probleem in uw gebouw.


Wij geven advies in verband met eventuele noodzakelijk uit te voeren onderhouds- of renovatiewerken. Met uitzondering van eventuele echt noodzakelijke werken wordt er echter niets uitgevoerd zonder beslissing van de Algemene Vergadering.


- Keuze van de leveranciers en aannemers


Deze keuze kan genomen worden door de eigenaars zelf (elektriciën, loodgieter, klusjesman…).


Wel kunnen wij betrouwbare vaklui voorstellen, maar wij hebben geen verplichtingen tegenover hen en behouden onze volledige autonomie. Uw keuze geeft de doorslag.


- Bereikbaarheid


Elke werkdag van 9u tot 12u en van 13u tot 17u00.


Voor noodgevallen:  7/7 bereikbaar.


- Planning en werkwijze


Gepersonaliseerde offerte voor uw gebouw na contact (na plaatsbezoek en gesprek met een eigenaar).


Vergaderingen kunnen georganiseerd worden in samenspraak, in de buurt van het gebouw door ergens een vergaderzaal te zoeken (vrije keuze van de eigenaars).


-Kostprijs


Tarief ereloon is all-in voor het standaard takenpakket van de syndicus (enkel postzegels worden afzonderlijk aangerekend volgens verbruik).


Dorp 22, 9840 De Pinte |  BE 0821 414 608

Verzekering BA en borgstelling via NV AXA Belgium (polisnr. 730.390.160)

Copyright © All Rights Reserved